Zgłoś reklamację

Prosimy o podanie danych identycznych z danymi na fakturze, która została wysłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Podanie innych danych może wydłużyć czas obsługi zgłoszenia.
Wybierz rodzaj klienta w zależności od tego na jakie dane zostało złożone Twoje zamówienie.
Format telefonu komórkowego: 500500500
Format telefonu stacjonarnego: 324207356
Potwierdzenie wypełnienia formularza zostanie wysłane na podany adres e-mail.
Format: 08-110
Format: 1234567890
Format telefonu komórkowego: 500500500
Format telefonu stacjonarnego: 324207356
Potwierdzenie wypełnienia formularza zostanie wysłane na podany adres e-mail.
Format: 08-110
np. FS-1234/2020/O
Format: dd/mm/rrrr
Wybierz
Możesz dodać 1 plik, o wielkości do 4 MB. Możliwe rozszerzenia plików: png, jpg, jpeg, zip, pdf.
Dokonaj wyboru na jakiej podstawie mamy rozpatrzeć Twoją reklamację.
Format: dd/mm/rrrr
np. Lampa podłogowa Izza MJ1288-1BL
Opisz szczegółowo, w czym możemy Ci pomóc.
Wybierz
Możesz dodać 3 pliki, o wielkości do 4 MB każdy. Możliwe rozszerzenia plików: png, jpg, jpeg, zip.

Do zgłoszenia należy załączyć zdjęcia:

  • Uszkodzonych towarów/elementów (w przypadku uszkodzenia mechanicznego lub wady fabrycznej).
  • Zawartości przesyłki/braków (w przypadku niekompletnej dostawy).
  • Opakowania wraz z kodem towaru i jego zawartości (w przypadku niewłaściwej dostawy lub niezgodności towaru z opisem/ zamówieniem).
Numer rachunku do zwrotu ewentualnych kosztów. Nie wypełniać w przypadku niewyrażenia zgody. Podanie numeru konta jest dobrowolne.
Podanie numeru konta bankowego przyspieszy proces zwrotu. Serwisy PayU i Przelewy24 w trosce o Państwa dane nie udostępnia numerów kont sprzedającemu dlatego prosimy o podanie konta w celu zwrotu należności.
Administratorem Państwa danych osobowych jest ASAJ sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach (08-110) ul. Tetmajera 1 („Sprzedawca”), który przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego, w szczególności zapewnienia kontaktu w celu poinformowania o ustosunkowaniu się przez Sprzedawcę do reklamacji oraz sposobie odbioru reklamowanego Towaru. W ramach prawnie usprawiedliwionego celu, o którym mowa w art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Informujemy, iż podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. Sprzedawca gwarantuje Państwu prawo wglądu do treści Państwa danych oraz ich poprawiania.